15 Haziran 2010 Salı

sıcak bir gün daha


Sabah haberlerini izlerken İstanbul'da havanın 37 dereceye kadar ulaşabileceğini söyledi (tabi nemin de etkisiyle) Sanırım bu adam gibi yapmak lazım ama kamuya açık alanda ne kadar mümkün olur bilemiyorum! :)))

Ben de Ankarada yine günün en sıcak saatlerinin birinde dışarı çıkacağım. Hatta şimdiden su mu depolasam dedim bünyeye. Bu sefer de sık sık tuvalet ihtiyacı oluşabilir. Ki öyle bir bünyeye sahibim ki bir bardak su içip beş kere tuvalete gidebiliyorum!!! Bir de amele yanığı gibi bir takıntım var. Ondan kaçmak için garip garip yollardan gidiyorum, 50 faktörden aşağı kremle banyo yapmadan evden dışarı çıkmıyorum.

Bu arada Özgün söz verdi (bana değil ama olsun) dalga, deniz sesleri çekip telefonuna gelince dinletecek bize:))) Denizi özledim hem sesini, hem kokusunu, hem derin maviliğini...

By Di

2 yorum:

  1. Ve Mersin'nin o taşsız,o çok temiz denizini.O akşamları pek bir esen bambu evlerin yanındaki yolu....

    Güneşlenmeyi çok severim ama güneş lekelerinden hoşlanmıyorum.Bende güneş kremimi sürmeden dışarı çıkmıyorum.Birde güneş kreminin o hoş kokusuna hayranım.Kendimi tatilde hissediyorum.Acaba bende balici çocuklar gibi müptelamı oldum?
    Şu anda klimanın sarhoşluğundayım:)))Az sonra yola çıkacağım.Trafik,nem,trafik,sıcak....Ve biliyorum ki akşam yine sırt ağrısı duyacağım:(((

    YanıtlaSil
  2. off çok kötü oluyor öyle biliyorum. bir de insanın sıcaklarda elleri ayakları şişiyor. benim o incecik damarlarım nasıl o kadar genleşiyorlar şaşıyorum. ayrıca böyle bir leğen gibi bir şey olsa içinde soğuk su olan içinde otursam diyorum o kadar bunalıyorum ki...
    By Di

    YanıtlaSil