25 Haziran 2010 Cuma

yorgunluk


Yorgunluktan resmen ölüyorum... Evet o geçen hafta sürekli şikayet ettiğim sıcaklar geçici de olsa geçti ama yerine deli gibi doluya bıraktı... Ara ara da çiseleyen yağmur... Ama önümüzdeki hafta yeniden ısınacak... Neyse bu yorgunluğumun şu an için sıcakla bir ilgisi yok... Sabahtan beri ayakta (fiilen!!) olmamla koştur koştur bir oraya bir buraya gitmemle alakalı...
Şu anda da ayaklarımı suya sokup oturduğum yerden guitar hero oynamak istiyorum:)))
Çok mu keyif insanıyım??? Yok yaaa sadece yorgunum... Hepsi bu...

By Di

1 yorum:

  1. Bebişim nasıl bir tatlı uykuya ihtiyacım var bilsen:)))bugün sözüm ona sınav yapacaklardı ama yapmadılar.aslında iyide oldu.birkaç konu vardı pek çalışamadığım.çok erken kalktım.trafik fenaydı eve geldiğimde öğleden sonra olmuştu.hava sıcak.ama ben özlemişim güneşi.içim açıldı.yağmurun kasveti beni yormuş.akşam mutlaka konuşalım:)))seni çok seviyommmm canım dostum:)))

    YanıtlaSil