15 Haziran 2010 Salı


Bugün uzaklara gidesim var...Çok değil altı saatlik bir yol bana yeter.Hatta uçarak üç saatte orada olabilirim;)Wii partisini kaçırmak istemiyorum...Yoldaş'ı guitor heroda yenmek istiyorum:)))Keşke mümkün olsa...En çok seni özlediğim için...Yapacak ne çok şey var,söylenecek çok söz...Ama çocukluğumuzdaki bütün planlarımız hala geçerli..Birgün ailelerimizi ve çok sevdiğimiz dostlarımızı yanımıza alarak,bir sahil kasabasında huzurlu bir hayata başlayacağız.O zaman Mersin'deki gibi sabah erkenden uyanıp,beyaz tenteneli güneş şapkaları giyerek sahilde uzun yürüyüşler yapacağız....Çocukluk arkadaşım,benim can dostum iyki varsın:)))

2 yorum:

  1. Canımmmm, birtanemmmm... İnan gözlerim doldu şu anda... Seni çok seviyorum. Sen de iyi ki varsın... Bir gün yapacağız. Hepsi, her zaman geçerli... Yaşasın dostluğumuz, daima...

    By Di

    YanıtlaSil
  2. Sonsusuza kadar dostuz:)))İyki varsın bitanem:)Hepsinin gerçek olacağını,hep birlikde ve mutlu olacağımızı biliyorum,yürekten inanıyorum:))SENİ ÇOOOOO SEVİYORUM CANIMMMM...

    YanıtlaSil