17 Haziran 2010 Perşembe

ben Mozambik'teyim

Ben "Mozambik"e gidiyorum arkadaş. Resmen hayran kaldım fotoğraflarına bakınca... Biz de burada kuru kuru havada ölelim... Yine dışarılarda sıcak havada ölmeden cehenneme gitmenin ne demek olduğu deneyimini yaşadım. Veee şimdi canım evimdeyim. Ya ev ne kadar güzel bir şey! Çok evcimen bir tip de değilimdir ama eve girer girmez o üstüme yapışan huzur hissine bayılıyorum. İnsanın evinde hayal kurması bile bambaşka oluyor. Mesela gözlerimi kapatıp şu anda kendimi Mozambik'te düşünüyorum. Ha gitmişim ha düşünmüşüm, aynı hissiyat! Tamam biraz abartıyor olabilirim ama araştırmacılar iyi kurulan hayallerin gerçek hislerle aynı olacağını söylüyor. Yani şöyle ki vücutta hemen hemen aynı salgıları salgılayacağı, aynı mutluluk hissini vereceği...
Ben şu anda Mozambik'teyim!!! Siz neredesiniz??

By Di

5 yorum:

  1. o masada yemek yemek
    o denizde yüzmek
    o barda içmek
    o hamakda uyumak
    ve herşeye boşvermek istiyorum:)))
    kesinlikle seninle geliyorum Diloşumm

    YanıtlaSil
  2. :)))şu anda görüntüleri bilgisayarın sesini kısarak izledim.ama akşam bunun acısını çıkaracağım.aslında tüm eşe dosta gönderecektim.sonra bu adada sen,ben ve sevdiğimiz insanlar olursak daha huzurlu olacağımıza kadar verdim:)))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel değil mi??? hayran kaldım resmen...
    Di

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle... ben de...
    Di

    YanıtlaSil