13 Haziran 2010 Pazar

bodrum - hande yener

Günün şarkısııııı. Diyeceksiniz ki "niye, ne alaka?"! Hem "keşkelerin olmadığı bir yerde yaşamak isterdim" sözü için hem de kıpır kıpır enerjisi çok yüksek bir şarkı.

Sözlerini de yazayım tam olsun

keşkelerin olmadığı bir yerde yaşamak isterdim
yalanların aktığı bir yerde susamak isterdim
senin olmadığın ülkelerde yaşlanmak isterdim
zamanının olmadığı bir günde buluşmak isterdim
bana bu yere vize verecek kişi çok çok çok çok
seni bana hep rezil edecek kişi çok çok çok çok
bodruma da gittik beraber istanbulda da yaşadık
sorun şehirlerde değildi biz tam yalandık
bodruma da gittik beraber istanbulda da yaşadık
sorun şehirlerde değildi biz tam yalandık
senle ben hep yoktan zamandık

By Di

2 yorum:

  1. tüm o "keşke"lerimizden birgün kurtulabilirsek gerçekten yaşamaya başlarız gibi geliyor bana.yerçekimsiz bir dünya gibi.özgür...ıstırap veren,tüm keşkelerden bir an bile kurtulmak için neler vermezdiniz?

    YanıtlaSil
  2. belki keşkeleri atabilmek lazım tamamen kafamızdan... işte o zaman gerçekle yüzleştiğimiz gün olacak...
    Di

    YanıtlaSil