17 Haziran 2010 Perşembe

Klimalı hayat oh ne rahat ama ......


İstanbul, sana ne kadar hayranım sen çok iyi biliyorsun.Fakat çok sıcaksın bu aralar...Kışın biz, o çok yüksek doğal gaz paralarını öderkende çok soğuktun:(((
Klima denen hadise sağlıklı mı?Hiç sanmıyorum.Öyle sıcak ki oh demek için bire bir.Ama şu anda nasıl üşüyorum ben.Boğazım ağrıyor:(((Sabah evden çıkarken antibiyotiğimi almayı unuttum.Öğlen yemeğe çıkmadım.Çünkü dışardaki havayla yüzleşmeye cesaretim yoktu.Şu an gayet kutuplar formatındayım.Üşüyorum ve aynen yandaki resimdeki çelik gibi bir battaniye,yumuşak bir koltuk,sıcak çikolata ve sıcak su torbasına ihtiyacım var.Ve şu anda aynen böyle şaşı beş görünüyorum.Üstelik akşam için okuldan arkadaşlarıma bir çay sözü verdim.Gitmek zorundayım çünkü bir tanesi üç ay İstanbul'da olmayacak.
Şimdi en büyük sorunum, bu pek serin havadan dışarıya nasıl çıkacağım.Bunun bir alışma yöntemi ıvırı kıvırı yok mu?Ana kapıdan çıkarken her uzvumu ayrı ayrı mı çıkaracağım?Taaaa Kozyatağından Kadıköye nasıl gideceğim?Evde normal bir serinlikte,tatlı bir uyku ve bir ıhlamur........Çok şey mi istiyorum bu gece için?
By Yu

2 yorum:

  1. kıyamam kuzum sen de mi hastasın??? çok geçmiş olsun, çok dikkat et kendine!!! haftasonuna bir gün kaldı. yatıp dinlenirsin bütün haftasonu artık:(

    YanıtlaSil
  2. bende bende Diloşum:)))Boğaz hadisesi çok fena.Biz bademcik ameliyatı yaptırmadık diye mi çekiyoruz bu sıkıntıları?Ama onun daha tehlikeli olacağını söylemişlerdi.Ah bir güncük daha.Haftasonu kursa gitmeyeceğim.En azından cumartesi.Ne olur havada azcıcık serin olsa..Hafif hafif esse.
    Bende sana hiç hiç kıyamam:)))Ne olur sende çok dikkat et kendine.İkimizde hemencik iyileşelim:)))

    YanıtlaSil