22 Haziran 2010 Salı

Yağmur, şimdilik lütfen yağma!!!


Ne çok şikayetim vardı sıcaklardan.Şimdi havalar daha mı serin sanki?Hem sıcak hem ıslak...Hem ben o yağmurda ıslanmayı seven,pencereden yağmuru izlerken şiirler yazan,melankoliye kapılan insanlardan değilim.Kuraklıktan da korkarım.Yağmur yağmasa olur mu?Hiç olmaz.Toprak küser,çiçek böcek,kuş,börtü,böcek küser...Susuz olmaz.Ama ya çok yağarsa.Ya can yakarsa.Evi olmayanlar varsa.Minik pisicikler,köpecikler saklanacak yer bulamazsa.Birilerinin evini su basarsa.......Biliyorum herşey kararınca güzel.Yağdın,estin,gürledin.Şimdilik git.Arada uğra.Bereket getir.Ama lütfen kimsenin canını yakma.Yağmur şimdilik lütfen yağma!!!
By Yu

2 yorum:

  1. canım hakikaten bu yaz yağmurları ne kadar abarttılar değil mi??? İstanbulda nasıl bilmiyorum ama Ankarada inanılmaz dolular yağıyor öyle ki arabalar falan zarar görüyor... Camları patlayanlar var... Sanki yukarıdan taş yağıyor gibi... Çok da tehlikeli...
    By Di

    YanıtlaSil
  2. Evet canımcım, bende bu yüzden havalar ısınsın demeye başladım.Ki bugün ısındı,güneş açtı.Çok terlememe ve daha da terleyecek olmama rağmen en azından kimsenin evi için bir tehdit oluşturmayacak diye seviniyorum.Ve tabi arabalar ama en kötüsüde insanlar.İstanbul'da da olur olmaz yerde dere var.Nufüs kalabalık,istimlak yarım yamalak vs.Of bu belediyeler uyuyor mu?

    YanıtlaSil