15 Haziran 2010 Salı

G.G


Bir çokları eleştiriyor..Gossip Girl'ü sevenden çok sevmeyen var.Yada öyle söylüyorlar.Dedikodu, insanlar için en yasaklı konu.Bir kere ayıp,günah...Ama çoğunluk yapmıyor mu?Her ayıp gibi buda cazip değil mi?Evet çok cesur bir dizi.Ama çoğu Türk dizisinden daha masum.Çünkü biz Türk dizilerinin örtülü mesajlarını göremiyoruz.Eğer görseydik daha birkaç hafta önce ufacık bir çocuk, kurtlar vadisi dizisinde "bla blaaa" karakterinin intahar metodunu taklit etmek suretiyle ölmezdi.Ne büyük bir acı.Şimdi bu ayıp değil mi?Şu rütük, işine göre yasaklamıyor mu?Gossip Girl'ü herkes izliyor.Ama sorun kimse söylemez.Sözde yalan kötü.Hiç yalan söylemeden yaşamak mümkün mü?

G.G izlemek kimsenin ahlakını bozmaz.Mesela olumlu anlamda moda zevkinizi bile geliştirebilir.Yada yabancı dilinizi:)))Bizim ülkemizdeki çoğu diziyle kıyaslandığında manhattan sosyetesi gençlerinin melek kanatlarını bile görebilirsiniz;)


By Yu

3 yorum:

  1. Gossip Girllllll!!!
    Tek kelimeyle hastası olduğum dizilerden biri kendisi. Ki özellikle de Blair ve Chuck gibi çılgın iki karakteri barındırdığından ayrı bir sempatim var kendisine... Bu arada konu uç gelmiyor artık bana. Değişik versiyonlarını günlük hayatta yaşadığımızdan mıdır nedendir bilemiyorum ama öyle...
    Bu arada bu fotoğrafa bakıp da Blair'in uzun çizmelerini görünce ben de uzun çizme giymek istedim... Ama sanırım yazın bu sıcağında diri diri gömülmek gibi bir şey olur:( Hep bahar olsa hava serin olsa. Hem yazlıkları hem kışlıkları birarada giyebilsek. Böyle mevsimi olan bir yere yerleşmek istiyorum:(

    By Di

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum sana bitanem:)))Artık bana da konusu uç gelmiyor.Hatta günlük hayatımda çok daha uç olaylara tanık oluyorum.Ayrıca Chuck Bass şu son dönemde yabancı sinemanın en orjinal yüzlerinden biri.Bir diğeride Robert Pattinson.Şu anda oynadığı populer kültürü beseleyen vampir serisini bir kenara bırakırsak ben ondan gelecekde çok iyi işler bekliyorum.Chuck Bass içinde aynı durum geçerli.Bu iki adamında kendine has bir çekicilikleri ve oyunculuk tarzları var.Ben ileride her ikisininde tiyatro yapacaklarına ve sinemada da iyi işler çıkaracaklarına inanıyorum:)))
    Bu arada bende G.G izlerken onların bu özgür kıyafetlerinr ve ne üşüten ne ısıtan,kışlık ve yazlıkları rahatlıkla kombine eden giyim tarzlarına bayılıyorum:)))Bende seninle gelmek istiyorum o mevsimin yaşandığı ülkeye:)))

    YanıtlaSil
  3. ama o Robert'ı hiç sevmiyorum ben. Çok itici geliyor. Bir de kare kafa:) Eheheh hiç tipim değil. Gerçi şöyle de bir şey var dizilerde&filmlerde yakışıklı erkekler değil güzel kızlar daha çok ilgimi çekiyor. Bir erkeği ne kadar inceleyebilirsiniz ki değil mi? Halbuki kızların üstünden başından yediğine içtiğine her şeyi inceleyebilirsiniz:) Bende mi bir tuhaflık var acaba?? :)))

    YanıtlaSil