21 Haziran 2010 Pazartesi

diplomama kavuştum sonunda


İnanamıyorum hala inanamıyorum:) Sonunda diplomamı teslim aldım!!! Sevgili okulum Gazi mezuniyetimin 4. yıldönümünde nihayet diplomamı teslim edebildi!!! Ben 5. yıl teslim eder diye düşünüyordum ama kısmet 4e imiş:))
4 yıllık olan ve bir dönem uzatma ile 4,5 yılda bitirdiğim bölümüm ve devamında beklediğim 4 yıl neticesinde nihayet okulumla tamamen ilişiğimi kesebildim!!!
Ben her ne kadar bekleyen kuzugillerden olsam da bu konuda birçok şikayet yapıldı, mahkemelik olundu, köşe yazıları yazıldı... Pek de bir sonuç alınabilindiği söylenemez. Neticede her ne kadar teslim etseler çok daha işlerine gelecek bir durum olsa da nedendir bilinmez teslimatlar çok uzuyor. Hatta rektörlükteki öğrenci işlerinden sorumlu birim resmen boş boş duruyor:)) Ne bir kuyruk ne bir iş... Gerekli belgeleri götürdüm gittim aldım çıktım bu kadar basit. Tabi öncesinde biraz uğraştım. Öyle uğraşmadan olur mu hiç??!!! Önce gittim para yatırmak gerekiyormuş öğleden önce yatırayım dedim ama ne yazık ki öğrenci işlerinin 12den 13:30a kadar geniiiiiiş mi geniiiiiş bir öğlen tatilleri varmış. Yani bankada işini bir şekilde hallediyorsun ama sonrasında onların öğlen tatili bitsin diye yaklaşık 1,5 saat bekledim. (İşim tam 12de bittiğinden mütevellit!) Sonrasında da kampüste dolandım biraz sonra da kendime bir tost aldım sonra da okulumuzun bahçesinde gölge bir yer bulup oturdum tostumu yedim:) Tostumu yedim saatin geçmesini bekledim:)) Bu arada çok ilginç bir tespit: bir tostun tadı hiç mi değişmez??? Aynı ya koydukları peynir oranından tostun tadına her şey aynı... Hakikaten çok ilginç... Hatta Jeroşu aradım şu anda bizim okulda tost yiyorum tostun tadı aynı dedim:) Duygulandık bir... Ah nasıl özledim kuzumu... Pazar evlenecek... Yanında ben olamayacağım... Çok üzgünüm çok...
Sonra da teslim aldım, inceledim, başıma bir şey gelmesin diye (özellikle de diplomamın) atladım hemen eve geldim:)
İşte böyle... işte bu kadar basit... Niye beklettiklerini hala anlamıyorum bu kadar sene...

By Di

2 yorum:

  1. Bitanecik Di'm benim:)))Hayırlı uğurlu olsun:)))Ah bu okullar yok mu?Hepsi aynı.Ah bende anlayamıyorum niye bekletirler?Ben zaten beklemeyide hiç sevmem:(((
    Hep güzellikler getirsin canım Di'me benim:)))tekrar hayırlı uğurlu olsun:)))ay bide anılar nasıl canlanıyor dimi?hem hüzünlü hem güzel...

    YanıtlaSil
  2. evet tatlımkom sağol sağol muk muk mukkkkk

    YanıtlaSil