18 Haziran 2010 Cuma

cep telefonundan çektiklerim...


Geçtiğimiz Eylül ayında almış olduğum canım telefonum Nokia 5730 Express Music idi. Uzun bir süredir yana doğru kayar kapaklı olup, klavyesi olan bir telefon istiyordum. 5730'da da inanılmaz özellikler vardı. Aslında birçoğunu aldıktan sonra fark etmiştim.
Bir kere 3G'li idi ve ilk görüntülü konuşma deneyimimi kendisiyle yaşadım.
İçinde müthiş oyunlar vardı ki buna fifa da dahil ayrıca oviden sürekli oyun indirebiliyordum.
Oviden ayrıca çok güzel temalar, müzikler, resimler de indiriyordum.
Ses kalitesi inanılmazdı. Sonuçta express music serisi olduğu için bundan her alanda yararlandığımı söyleyebilirim. Her ne kadar ipodum olsa da banyoya bile girerken express musicimi açıp bir yandan dinleyip bir yandan duş alıyordum.
Kayar kapak için almış olsam da en başta sonrasında beni çok baymıştı kayar kapak işi ve pek kullanmıyordum.
Takvimi çok başarılıydı ve tüm eventlerimi kaydetmiştim.
Ararken arayanın adını söyleme gibi harika bir özelliği vardı kimi nokialarda olan bir özellik kendisi.
Wi-fi vardı ve oldukça başarılıydı.
Kendiliğinden yüklü msni, facebooku vardı.
Bunlar ve sayamayacağım birsürü özelliği vardı ve kendisi elim ayağım olmuştu. Diyorumya banyoya bile birlikte giriyorduk!
Derken o kara gün geldi çattı ve telefonuma bir şeyler oldu. Titreşimi bozuldu!!! Her şey olduğu gibi yerinde duruyordu ancak telefonumun titreşimi çalışmıyordu. Her KVK garantili telefon gibi o da servise götürüldü tarafımdan. Ne kadar sürebilirdi ki en fazla yani?? İki hafta, bilemedin bir ay değil mi??? Belki inanmayacaksınız ama 6 Nisanda vermiş olduğum telefonum bugün 18 Haziran ve hala elimde değil!!! Üstelik her seferinde bilgi almak için aradığımda ya muhattap bulamadım kendime ya da doğru düzgün bilgi vermediler. Kendilerinin bir zahmet arayıp da bilgilendirme yapmamalarından bahsetmiyorum bile!!!
Her neyse, şöyle olmuş, ilk iki hafta ila bir aylık süre zarfında yedek parça istetilmiş finlandiyadan. Sonunda gelmiş ve zavallı telefonumla uyum sağlayamadığından sıfırı gelecekmiş. O zamandan beri de sıfırının gelmesini bekliyormuşum! İthalat işlemleri çok zorlaştırılmışmış tuş takımını bile ayrı ayrı inceleyip öyle ülkeye sokuyorlarmış falan filan.... Ama bu kadar mı zor! ülkede olan herhangi bir express music i teslim edin yani ya da para iadesi yapın değil mi beni bu kadar zamandır perişan etmenizi açıklayacak hiçbir özür yok ortada... Ne olacak nasıl sonuçlanacak hala emin değilim... Ama birçok sitede o kadar çok şikayette bulunduk ki sonuçta iki gün kadar önce bizi aradılar (ilk kez!) efendim yok işte acil notu düşüldü de sizin işleminize şöyle de böyle de dediler... Acil hali bu ise normal çalışma şekillerini merak etmiyorum kesinlikle!!!
İşte böyle. Tek istediğim şu anda düzgün bir telefona kavuşmak... Bıktım kvkdan da nokiadan da...

By Di

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder