30 Haziran 2010 Çarşamba

kotex


Hayatım boyunca pedlerden rahatsızlık duymuş bir insan olan ben bir süredir (ki bu bir süre bir seneden fazla... keşfettiğimden beri diyelim) kotex kullanıyorum ve resmen duruşum değişti. Hassas bünyeye sahip arkadaşlar ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklardır, birçok ped markası kaşıntı, terleme, huzursuzluk yaratır... Ama kotex gerçekten farklı. Hakikaten reklamını yapmak gibi bir amacım yok bu benimkisi sadece tespit. Hem reklamını yapsam ne olabilir ki hayatımın sonuna kadar bedava pedim mi? :)) Kabul edin komik!
Her neyse... Kotex gerçekten çok farklı. Birincisi orkid ve molped (birebir orkidin aynısı diyebilirim iç yapı olarak) inanılmaz kaşıntı ve terleme yaparken kotexte böyle bir şeye rastlamanız mümkün değil.
İkincisi paketleri, özellikle de young serisi çok tatlı. Nesi var beyaz beyaz paketler diyebilirsiniz ama farkını içini açınca görüyorsunuz. Mesela kotex young gece serisinde ufak ufak notlar yazıyor "melekler gibi uyuyun" diye!!! Bir de yıldızlar ve bulutlar var:) İlk gördüğümde çok şaşırmıştım. Ne kadar çocuksu demiştim. Ama bazen o küçük notlara o kadar ihtiyacınız oluyor ki... Ya da içiniz yumuşuyor o sıradan görünümlü notları okuyunca...
Üçüncüsü ufak tefek promosyonları devam ediyor zaman zaman ki benim gibi eşantiyon manyağı insanların ilgisini çektiğine eminim. Benim mesela şeker pembesi üzerinde kotex girl olan çantamda taşıdığım ufak bir ped çantam oldu:) (bu arada erkek arkadaşımın o çantayı görüp de aaa o kotex girl değil mi demesine ne demeli bilemiyorum!)
Dördüncüsü sadece regl dönemi için değil daily pedleri de oldukça başarılı ki benim gibi günlük pedde discreet ten şaşmayan biri bile beğendiyse bir şey var demektir. Mesela kuru pamuklu dokusu, minik minik paketlenmiş olması, çantada taşımada kolaylık sağlaması...
Daha birsürü memnuniyetimi belirten ifade kullanabilirim burada. Ama sanırım bu kadarı kafi, zira şimdiden başka konu mu kalmadı konuşacak dediğinizi duyar gibiyim...
Bugünlük de böyle oldu idare edin..

By Di

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder