28 Haziran 2010 Pazartesi

reklamlar

Her zaman reklamları ilgiyle izlemişimdir. Diziler şunlar bunlar pek bağlamaz beni kolay kolay ekrana ama reklam izleme gibi bir zevkim vardır:) Ayrıca reklamlarda kanal değiştirmeyi de sevmem değiştireni de:))
Bu sıralar da ilgimi çeken bir iki reklam var bunlardan bir tanesi profilo reklamı. Bundan bir sezon önceki reklamları da hatırlarsınız her yerden bir adam çıkıp insanları korkutuyordu. Bırakın o süğürsün siz de hoplayın zıplayın işte tarzı şeyler söylüyordu. ( http://www.izlesene.com/video/komik-videolar-dayanikli-kucuk-ev-aletleri-profilo-reklami/1038770 linkinde de bulabileceğiniz üzere )
Şimdilerde ise yine profilo'nun orijinal reklamlarından birini izleyip izleyip eğleniyorum. Kendisi oğlanın kıza bir profilo bayiinde buzdolabı önünde evlenme teklif ettiği reklamdır ki en çok güldüğüm söz de: "marul gibi olsun aşkımız, hep taze kalsın"dır...
Bir diğer beğendiğim reklam kadın&erkekten tanıdığımız Ozanla Zeynepin telefon konuşmasından alıntı olan ING reklamı. Hani Zeynepin test yaptığı ve pozitif çıkan... Tasarruf testi yapmış.
Bir de ford reklamı var yeni. O reklamın tamamını değil ama oğlanın kızın beresini kapıp kendi kafasına takma sahnesine çok gülüyorum...
Ayrıca yapı kredinin kobiyi küçük olamam büyümek istiyorum diye açması da oldukça yaratıcı geliyor.
Tabi kendi arasında fiat almayı konuşan iki bıcırı, Gülse Birselin oynadığı turkcell internet paketlerini tanıtan reklamlarını atlamamak lazım...
Ama mesela Cüneyt Arkının oynadığı flexi reklamına kılım ya da çocukların oynadığı jelibon reklamına...
İşte böyle... Peki siz reklamlardan hangilerini beğeniyorsunuz, hangilerini beğenmiyorsunuz?

By Di

p.s: bunlara bir de gençturkcellin maymunlu reklamını ekliyorum:))) çok eğlendim yaa...

2 yorum:

  1. benim en çok sinir olduğum reklam serisi; t box reklamları.voş t box,şak t box.birde çıplak kadın ve erkek.sesini bile duyunca ürperiyorum.en sevdiğim reklamlar simens reklamları.gerçi gerçekten uzak,fazla mükemmel aileler ama seviyorum yinede.sehval samın eti form reklamı bir diğer favorim.çok duru kendi gibi.birde cornettolu reklamlara hayranım:)))

    YanıtlaSil
  2. ayyy eveeettt ben de nefret ediyorum t box reklamlarından.... internette onun defamını yapmışlar sonrasında oha t box çüş t box diyor:)))
    By Di

    YanıtlaSil