17 Haziran 2010 Perşembe

küçük heyecanlar, kocaman kocaman mutluluklar


Hep mutsuzluklardan, hastalıklardan bahsedecek değilizya. Biraz da küçük küçük gibi görünen ama kocaman mutlu eden güzelliklerden bahsedelim...

Bilgisayarım her ne kadar cozurdasa da geldi ve kucağımda şu anda... Hele bir de annemin miniminnacık notebookundan sonra dev gibi geliyor.
Fotoğraf makinam tamirde de olsa yerine eski makinamı kullanıyorum bu ara... Mutluyum. Nostalji yaptım biraz:)
Cep telefonum gelemese de bir türlü şimdi yeni bir telefon almanın heyecanı içindeyim. Ne alayım diye elektronik marketleri gezip duruyorum, internetten bakınıyorum sürekli...
Şu anda annecikle oturmuş aşk-ı memnu izliyoruz. Bu bile bütün her şey bir yana keyif...
Yarın sevgilim geliyor Batman'dan. Belki haftasonu wii oynayacağız.
Wii demişken bir hafta olacak wiiyi alalı, çok eğleniyorum onunla da...
Bu arada az önce bir fragman gördüm sanırım Romantik Komedi filmini dizi yapmışlar Küçük Sırlar diye.
Bugün kandil ve insanın içini huzurla dolduruyor...
An itibariyle hava sıcaklığı bütün günün en iyi saati.
Saçlarım geri uzadı ve eski rapunzel hallerime geri döndüm. Bu arada saçımın çabuk uzadığını da resmi olarak kanıtlamış oldum:))))
Ankarada yaşamanın en güzel yanı Ankara Simitine her an ulaşabilme imkanına sahibim ve hakikaten simiti çok seviyorum:)))

İşte bu ve bunun gibi onlarca küçük küçük mutluluklarım var şu anda...
Her biri küçük kıpırtılar yaratıyor bende...

By Di

2 yorum:

  1. simit,çay,peynir...ne çok severim.yarın izinliyim ilk iş uyanıp almalıyım:)çok canım çekti çoooo

    YanıtlaSil
  2. :) bir de simit ayran versiyonu var onun:) daha çok severim hatta:)))

    YanıtlaSil