15 Haziran 2010 Salı

güzel bir uykunun ardından



Bugün bir ara dışarı çıktım. Daha doğrusu sabahtan öğlene kadar. Dışarısı o kadar korkunçtu ki... Sıcaktan asfalta yapışacağım sandım. Sonra eve geldim. Bir mide bulantısı ve yanması... Dedim yatayım ben en iyisi. Gittim yattım. Bu sırada telefonumun şarjı bitmiş. Kapanmış. Deli gibi herkes beni aramış. Annem, sevgilim, sevgilimin annesi:))) Bütün dünya alem. Ben aslında ara ara duydum ev telefonunun da çaldığını ama o kadar içim geçmişti ki kalkacak gücüm yoktu. Kalktım patır patır mesajlar gelmeye başladı kim aramıştan:)))
Hala da yorgun hissediyorum kendimi. Halbuki ne güzeldi yağmurluydu hava... Serindi. Öyle devam etseydi. Yaz sıcakları gelmeseydi... :(

Valla dikkat etmek lazım yaz sıcaklarına. İnsanı bunaltmasının çok ötesinde vücut dengeyi ayarlamakta güçlük çekiyor. Mümkün mertebe güneşte kalmamak lazım. Bir de tabi bol bol su tüketmek...


By Di

2 yorum:

  1. Kıyamam sana:))Burasıda öyle sıcak ki.Bazen ters psikoloji yapıyorum.Diyorum ki hava çok çok soğuk.Yazlıklarımı giyemedim bir türlü.Hatta birkaç kazak mı çıkarsam yüklükten...hehahaha..Çok üşüyorum diyorum kendi kendime...Tam o sırada da anlımda ter damlacıkları:)))

    YanıtlaSil
  2. ahahah senin yöntemin de süpermiş:D ama ben herhalde daha da daralırım öyle düşünecek olursam:)))

    Di

    YanıtlaSil