16 Haziran 2010 Çarşamba

I want to ama impossible sanırım


Şu doktorların gerim gerim gerilerek yaptıkları açıklamalara ifrit oluyorum.Neymiş efenim; sağlıklı yaşamak için sinir,stresden uzak durmak gerekiyormuş.Tamam da hemşerim burası Türkiye.Gülünecek o kadar çok halimiz var ki...Zaten hep gülüyoruz ağlanacak halimize...
Yinede doktor tavsiyesi ile şu ahir ömrüme bir katkım olsun diye beni sinir ve stresden uzak tutacakları listeledim.
Madde1:Kendi bilgisarıma kendim format atsam
Kıyameti bekler gibi önümdeki ekrana bakıp ekranın kararmasını,acayip sesler çıkmasını,yazıların aşağı doğru akıp gitmesini bekliyorum.Olmamış hadise değil.Dünya para verip virüs programı bile aldım.Ama internet ayrı bir dünya.Tamamen güvende olmak mümkün değil.Her an herşey olabilir...
Duydum ki istersek fotmatı evde kendimizde atabiliyormuşuz.Öyleyse bu benim için mucizevi bir buluş.Ben bunu yapar hatta ticarete döker başka insanları sinir stres sahibi bile yaparım.
Artık sinir olmamak ve teknik servise kamyonla para ödememek isityorum:(((
Madde2:Kendi saçımı kendim kessem
Eğer bunun bir okulu,sertifika programı,semineri ıvırı kıvırı varsa lütfen söyleyin.Hemen giderim.Tüm istediğim saçımın kırıklarını aldırmak ve kahkülümün ucundan azıcık kestirmek.Bu kadarını bile başaramamalarını anlayamıyorum.Altı üstü ayda bir kez kuaföre gidiyorum ve onda da bütün bir aya yetecek stres biriktiriyorum:((
Madde3:Kendi söküğümü kendim diksem
Ah kafam ah!Ortaokulda iş teknik denen o pek faydalı dersden sürekli kaçtım.İyi mi oldu?Şimdi bir iğne,bir iplik tutamaz haldeyim.
Neden bilmiyorum.Çok kısa değilim.Gerçi uzunda sayılmam.Ama kardeşim hiç mi boyuma uygun bir pantolan yok?Hep mi paça boyu yaptırmak zorundayım ve terzi o körolası paçayı neden hep istediğimden kısa yapıyor?
Sorular,sorular,sorular..
Madde4:Kendi evcil hayvanlarımı kendim tedavi etsem
Mesleğe saygım var.Veteriner olmak zor iş.Birde doktor olacağına veteriner olup ömür boyu sıkıntı çekenler var.Sanıyorum ben böyle adamlara denk geliyorum.Ömrü boyunca yaşadığı aşağılanmaların acısını benden çıkarmakda sakınca görmeyen bu veterinerlere ifritim:(((Keşke açık öğretim veterinerlik fakültesi açılsa.Hemen yazılırım.Böylelikle insanlara verilen ilaçları hayvanlara uygulayan ve asla faydası olmadığı halde beni kandıran gereksiz adamlardan kurtlulurum:(((Param da cebimde kalır...
Madde5:Kendi veskalık fotoğrafımı kendim çeksem
Fotojenik bir insanım:)))Yada kendimi öyle sanıyorum.Ama vesikalık fotoğraflarım tam bir facia.O loş odaya girer girmez kendimi kötü yola düşmüş gibi hissediyorum.Gülsem mi yoksa gülmesem mi?Zaten resimlerime bakılırsa bakışlarımdan ne kadar çile çektiğim anlaşılabilir.Ayrıca vesikalıkların ne işe yaradığınıda anlamıyorum.Hatta çoğunun çöpe atıldığına bile eminim.Birde altı aydan uzun süre önce çekilmiş olanlar kabul edilmiyor:(((
Beni sinir edenler sadece bunlar mı?Elbette ki değil.Ama en azından bunları yaparsam ömrümün 5 yıl uzayacağına eminim:)))
By Yu

3 yorum:

  1. Aslında burada kendi hayvanlarını tedavi etmen dışında hepsini de yapabilirsin diye düşünüyorum tatlım. Benim birkaç arkadaşım kendi saçlarını kesip duruyorlar kafalarına göre. Yani illa ki kalfalık okuluna gitmeye gerek yok belki bir iki deneyip bozukluk olursa düzelttirmeye kuaföre gidebilirsin:D Üçgen üçgen kesmediğin sürece kahküllerini bir sorun olmaz diye düşünüyorum:)))
    By Di

    YanıtlaSil
  2. Diloşum biliyor musun bir arkadaşım da kendi kesiyormuş kahküllerini.Zaten yeni kahkül modelleri kısa,eğri büğrü.Moda, insanların işini ne çok kolaylaştırıyor.Hatta geçen sefer dikkat ettim kuaför bile öyle şurdan burdan eğri büğrü kesiyor:)))))

    YanıtlaSil
  3. evet sana güzel bir makas alalım bence tatlım
    Di

    YanıtlaSil