19 Haziran 2010 Cumartesi

nakaratlardan potpori

bana mı yasak aşkın suçlu bu kelime ben dönüyorum kendi bedenime sen vasat birine

çok zor bazen avaz avaz susmak saklanmak kendine kendinden vazgeçmişken

beni sevemedinya şu belimi bir saramadınya o zaman e hayırlısı olsun hakkımızda

bodruma da gittik beraber istanbulda da yaşadık sorun şehirlerde değildi biz tam yalandık

ey gidi koca çınar yoksa sen de mi devrildin zamandan korkarken hepsinin önünde mi eğildin

var mı elimi tutan var mı bana dokunan var mı beni okutan var mı büyü bozucu var mı yüzüme gülen var mı beni büyüten var mu huzur üreten var mı beyin açıcı varmı

hoşçakal olacaklar sensiz olsun daha durmam boşluklarında ben unutuyorum

her bahar öncesinde kardelene dönüşmeyi kopmayı koparılmayı anlat

sorma sorma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
durma durma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim yalanlara kana kana

o derin yeşil su gözleri baksın ya da ben beni kaybeden vicdansız utansın bir ömür peşinde pervane gibi bu beden beni sevmeyen o kalpsiz utansın

tam dört yıl olmuş dün az önce fark ettim bir şeyler bıraktım bu evde cihangirde

ben burada yarına küsmüşüm yürüyorum yolda sallana sallana derdinle zindana düşmüşüm bitti hakkın da kullana kullana

sana bir önerim olacak hayatından mikropları at

durma sen de sal sensizliğini üstüme alıştım zamanla hiç üstlenmemiş suçlar üstlenmeye

günaydın geç uyandın ama bitti aslında geç bile kaldım zor uyandım ama geçti ilacın etkisi yok

duymak istiyorum duymak istiyorum kalbinde ruhumu duymak istiyorum görmek istiyorum görmek istiyorum gözümde gözünü görmek istiyorum

dört işlemden ibaret parmak hesabıyla bütün hayatım eksildikçe saatler ömrümden artıyor gelecek telaşım anlattıkça bölmüşüm umutlarımı duvarlara çarpa çarpa...

By Di


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder