14 Haziran 2010 Pazartesi

bugün de böyleydi

Ankara! Aslında Ankara demem ne kadar doğru bilmiyorum çünki bu sıralar evden çok da çıktığım yok. Bizim ev diye de başlayabilirim. Çok da memnunum bu halimden çünki dışarıların sıcak olduğunu söylüyorlar ki benim gibi sıcaktan hiç hoşlanmayan ve rahatsız olan biri için gayet iyi. Çünki evimiz serin ve hatta hala uzun kollularla gezebiliyorum. (Evin içindeki de ne kadar gezme sayılır bilemedim şimdi:) )
Geçtiğimiz perşembe Onur tavşanını bıraktı. Gün içerisinde biraz onunla ilgileniyorum. Umarım bugün alacak! Çünki her ne kadar çok tatlı bir hayvan olsa da kokusundan bunaldım. Bu arada ben bu satırları yazarken içeriden poşet sesleri geliyordu o ne diye içeri bakmaya gittiğimde o da nesi?!! Bizim ufaklık yakalamış kafesin kenarından poşetin birini kemiriyor:D
Eğlensin bakalım afacan:) Karışmadım. Poşet yiyip ölmez değil mi?? Bir de elalemin tavşanı, bakıp bakıp son gün öldürmeyeyim:)))

By Di

2 yorum:

  1. Çok uzun süre oldu oralara gelmeyeli:((Şimdi gelmeyi öyle çok istiyorum ki..İstanbul'da sıcak..Yine çok güzel ama çok sıcak..Geçen hafta yağmur çamur vardı ve ben çok şikayet ettim.Güneşe ihtiyacım var deyip durdum.Bütün yazlık kıyafetlerime hasretle baktım.Çok komik ama haziran ayında şemsiyem kırıldığı için yeni bir şemsiye bile aldım.Sonunda havalar çok çok ısındı.Deniz çok mavi,çok güzel.Ama yasaklı bizim için.Çünkü çok çok kirlettik onu.Kocaman bir deniz var ama biz ona girip yüzemiyoruz:((Bende orada olmak istiyorum.Uzun kollular giymek ve wii partisini kaçırmamak.Hatta guitar heroda bizim "yoldaş"ı yenmek:)))
    Onur bugün geldi mi?Korkarım o gelsede "Mazlum" gitmek istemeyecek.O bu tatlı ablayı ve bu çok sıcak havaya rağmen çok serin olan bu evi bırakmak istemeyecek:)))

    YanıtlaSil
  2. İnanmazsın ama Onur hala gelmedi. Bugün Salı. Güya cuma bırakıp pazar alacaktı. Perşembe bıraktı Salı hala almadı! Birdaha da olur bakarım dersem adım ne olsun???
    Ben de İstanbula gelmeyeli oldu baya. Aslında arada geldik ama görüşemedik bir türlü:( Ya ben yağmur çamuru seviyorum. Sıcakta kavrulmaktansa yağmur çamur olsun. Toprak kokusuna da bayılıyorum zaten. Bugün dışarı çıktım. Hay çıkmaz olaydım. Öldüm resmen o sıcaktan... Eve gelinceye kadar amele yanığı olmamak için boynumu boğazımı tuttum durdum yollarda. Halimi bir görsen komediydim tam:)))
    Keşke gelsen birlikte wii partisi yapsak. Birlikte guitar hero oynasak...
    Ayrıca artık Onur şu tavşanını alsa. Temizleyeceğim onun olduğu yerleri temizleyemiyorum da pof... Neyse sabırrr sabırrr sabırrrrr

    By Di

    YanıtlaSil