17 Haziran 2010 Perşembe

evcilik oyunu


Bu programı ilk izlediğim zamanlarda favori çiftim Kendi&Yiğit idi. Yıldız&Sertaça gıcık olup, Bahar&Mert'in kavgalarından gına gelmişti. Hakan&Tuğçeye karşı da nötrdüm. Birkaç gündür geceleri yatarken izliyorum ve hissiyatımda büyük ölçüde değişme var. Şöyle ki; Kendi&Yiğit'i hala çok tatlı buluyorum hatta Yiğit ideal ev erkeği. Kendi de tam işini bilen kız tiplerinden ama o kadar sevimli ki kızmıyorsunuz bile... Yıldız&Sertaç'a hala kılım ve çok yapmacık buluyorum. Bahar&Mert'i ayırmama gerek kalmadı zaten ayrıldılar!!?? Ama Bahar terapiste gitmeye başladı!!??? Nereye varacak o konu bilemiyorum. Hakan&Tuğçe'yi ise şu anda best çift olarak görüyorum. Yani daha uyumlu ve normal gibiler diğerlerine göre belki de o yüzden öyle geliyordur bana ama sonuçta onlar birinci olur gibi geliyor bana... Artık göreceğiz. Gerçi ben bir programı/diziyi ne kadar düzenli izlerim o bilinmez ama sonucu öğreniriz bir şekilde. Olmadı Yu'mdan yardım isterim:))
Neredesin fıstığım??? Özledim seni valla...

By Di

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bende seni çoooo özledim kuzucuğum:)))
    Benim favori çiftimde Kendi ve Yiğit:)))Belki Kendi biraz sorumsuz ama olsun.Yiğit, sakin,sabırlı,iyi kalpli çalışkan bir çocuk.Kendi de kötü niyetli değil.Gerçek hayatta da çift oluşturabilirler bence.Çok da güzel olur.Renkli ve çok eğlenceli:))
    Yıldız ve Sertaç’a gıcık oluyorum.Beni çok rahatsız ediyorlar.Mert ve bahar ise çok daha rahatsız edici.çok yapmacıklar.
    Hakan ve Tuğçe (ki ben o kızcağızın adını doras sanıyordum. meğersem soyadıymış.ve bence doras isim olarak çok ilginç)
    bana da çok normal geliyor:)))Herşeyleri ölçülü ama asla yapmacık değil:)Bu çiftlerin arasında bu yüzden ileride oyunculuk yaparlarsa tuğçe ve hakan ka’nın başarılı olacağına inanıyorum:)))
    ama ne o bahar nede o yıldız uğraşmasın:(((ama kendi yiğit şansların denemeliler.çok sevimliler:)))

    YanıtlaSil
  3. evet tatlım şu andaki sıralamada en önde zaten tuğçe ve hakan var. baharla mert en sona düşmüşler:))
    Di

    YanıtlaSil