12 Temmuz 2010 Pazartesi

sanırım...


Yazacak ne çok şey var...Blogumuzu özledim ama en çok seni Dicim:)))Çok özledim.İş güç,ev bark,karar,koşturma vs vs....Geçen hafta sınavlar:(((Biraz mutsuzum bu hafta.Kendimi yavaş yavaş toparlıyorum.Bugün çıkışta annemle buluştum.Biraz alış veriş yaptık ve sonra güzel bir yemek...Hatta mor bir tişört aldım.Üzerindeki yazıya bayıldım;my boyfriend makes me crayz:)))ve komik olan benim bir erkek arkadaşım şu an için yok.çok ucuz ve çok sevimli iki elbise.biri mavi biri mor...sonra çok tatlı birşey.şapkadan çıkan tavşanlarla süslenmiş siyah bir badi:)))bunları almam yarım saatimi almadı.sanırım mutsuzum ve kendimi alış verişe veriyorum.taşınmak zorundayız.ve şu an için önceliğim değildi.bekide iyi olacak.bilemiyorum.karışığım:((şu firefoxu yükledim ama denetim masasında görünmüyor.büyük ihtimal başka bir yerde kayıtlı ve silemiyorum.onunlada sorunlarım var.sözzzz bir haftaya kadar toplayacağım kendimi.aaa en büyük sorunum ne biliyormusun.sivrisinekler.sizin oradada çok var mı?asıl fenası onları öldürmeye kıyamıyorum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder